Дарія Бадьйор про написання кінорецензій

2020-05-17 15:46:59

«За спойлери ви будете горіти в пеклі».

Хто має право критикувати фільми і якими є головні складові кінорецензії, розповідає Дарія Бадьйор. MediaSapiens продовжує ходити до Школи арт-журналістики. Ми вже розповідали про візії Євгенія Стасіневича, який давав поради щодо написання рецензій на літературні твори, а також про майстер-клас з музичної рецензії від оглядача Ігоря Панасова. Цього разу в «ПравоПисі» кінокритик і редактор відділів «Культура» і «Блоги» у «Лівому березі» Дарія Бадьйор не лише пояснила ключові речі, що стосуються написання рецензій, а й розповіла про саме буття кінокритика. Подекуди її думки про місце критика в кіноіндустрії та кіномистецтві видалися дуже близькими до висловлених раніше директором Каннського кінофестивалю Тьєррі Фремо під час його минулорічного візиту в Одесу: «Каннський кінофестиваль тримається на чотирьох китах. При цьому кожна складова підтримує баланс іншої. Це авторське кіно, професійний майданчик, ЗМІ та критики, а також елемент гламуру — червона доріжка. І жодна з цих складових не є вагомішою за іншу». Під час майстер-класу в «ПравоПисі» пані Бадьйор наголошувала на тому, що критика потрібна кіно як повітря.

Далі:

https://ms.detector.media/maister-klas/post/16200/2016-03-05-dariya-badior-pro-napisannya-kinoretsenzii-za-spoileri-vi-budete-goriti-v-pekli/